My Little World

Hello!

A girl name arzila firdaus who has a feelings and try to confess it throuh his blog . Welcome to his world xx

Story | About |
Tagboard!


!

Big Claps

Template:
Rotikaya same-same
Freebies:tirex
Editor:AZIE
Other: Mr. youtube, Mr. Google
Crush ?
Crush ? Dalam bahasa mudah crush nie selalu ada dalam fikiran kita tanpa kita sedari . Dan kita akan selalu berangan pasal dia .Kalau boleh setiap masa nak bercakap dengan dia . Rasa teruja + cemas bila dia pandang kita , cakap dgn kita or apa apa yg sama waktu dengannya :) . I think everyone has their own crush include me too awhh <333 *ini gedik kuasa 10*
 Alahai normal la kalau budak pra remaja (pra remaja la sangat) macam aku nie ada CRUSH . Dan perasaan itu akan silih berganti bertukar orang haha xD. Pernah la juga aku terbaca suatu artikel nie yg berbunyi lebih kurang crush nie paling lama kita suka dalam lebih kurang 4 bulan dan kalau lebih daripada itu ia bermakna perasaan suka dan sayang or what people always said LOVE . So , tahniah kepada sesiapa yg hanya crush on someone 4 bulan je kerana anda tidak berisiko untuk menghadapi kesakitan yg teramat sangat iaitu patah hati </3 . Dan yg melebihi 4 bulan tu sila la berdoa bebanyak agar yr crush ada perasaan yg sama , so takde la rasa sakit hati or nak meraung bila kena reject . Paling penting bila dia just anggap kita as friends je better hapuskan la niat untuk menyukai dia terlalu lama lebih lebih lagi perempuan . Pepatah melayu mengatakan bertepuk sebelah tangan tak kan berbunyi yg bermaksud cinta yg bukan ada dalam hati dua org pihak ta kan terjadinya ikatan yg bahagia . Cewaaah , macam bersastera pula aku nie :b
Jujur la , aku pun pernah ada crush yg melebihi daripada satu dan yg paling sweeet ada lebih dari satu crush dalam masa yg sama hahaha xD . Sweet hotak hang --" . Tapi itu dulu la . Come on la , kebanyakan remaja macam aku pun pernah ada pengalaman yg sama . IM NOT ALONE ~~ What can i said that i dont know why but suddenly i realize that i had a crush on someone . At the time , i think im addicted to him no matter what i do . Perghh , psiko gila aku nie wkwkwkwk :D . Dan selalunya perasaan suka kat someone tu lebih kurang dlm 4-5 bulan je dah hilang . I think seorang jela yg lebih dari tu , my first crush when im on primary school . Lol , nampak sgt aku gatal . Orang suruh belajar aku berfeeling feeling --" . Mungkin sbb he had a crush on me too . Thats why la it exceeds than 4 months . Tapi tu dulu la , sekarang memasing dah ada haluan sendiri *ayat poyo* . The best memory dgn dia ialah aku pernah masakkan utk dia . Dan teka apa ? Dia cakap aku masak sedap walaupun aku cincai je masak tu . Tula sebenarnya kuasa cinta hahahahaha ^^ . My last crush (buat masa nie la hihihihi) nie idk la acaner bole tersuka sbb we're never seen each other before . Tetiba je aku rasa perasaan tu wujud bila im dying to talk with him everyday . Pelik kan sbb aku ta pernah kenal dia sebelum nie , ta pernah jumpa dia sebelum nie tapi da on crush kat dia . Tapi yg paling mematahkan & meretakkan seluruh ruang jantung dan hatiku ialah aku tau yg dia takkan pernah ada perasaan yg sama kat aku sbb dia still syg kat ex dia lagi even dia org da lama break . Mmg la nampak mcm setia tapi aku ta suka . Jahat ke aku ? :') . Tapi lelama aku sedar juga motif la nak suka someone yg still sayang ex dia ? Come on la , terhegeh hegeh is not my type !! So , i'm decide to move on and this feelings fade away slowly :')) . GOODBYEE CRUSH , I WILL MISS YOU :b
Sekarang nie aku rasa macam heartless . Malas dah nak ada crush crush nie . Buat sakit hati je :/ . Sape la diri ini nak ada crush . Ta layak dan ta mampu (takde kena mengena bhai) . Im happy bcs takde komitmen kat someone . Bila dah setahun lebih membujang nie dah tatau acaner nak bercinta , apa erti couple . Haha , baru setahun dah membatak aku nie :b. So , skrg nie mmg ku kunci hatiku hanya kpd sesiapa yg layak . Cehh , ayat macam ada org je suka aku . Perasan lebih aku nie , tula imaginasi kuat ~~


| Newer Post