My Little World

Hello!

A girl name arzila firdaus who has a feelings and try to confess it throuh his blog . Welcome to his world xx

Story | About |
Tagboard!


!

Big Claps

Template:
Rotikaya same-same
Freebies:tirex
Editor:AZIE
Other: Mr. youtube, Mr. Google
I L O V E Y O U
 
I miss my old bestfriends, how we were used to be.
Ingatan kembali menerjah & satu persatu air mata turun menghiasi pipi ini :'). Sweet & bad memories with my bestfriends. Rindu sangat kenangan tu. Kenangan yg ta mungkin kembali. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan, tahun demi tahun hubungan persahabatan perlahan lahan mulai renggang. Terkadang aku berdialog sendiri, apa mungkin aku sebenarnya yg bersalah? Ta baik ke aku? Aku ke yg ta memahami? Atau mungkin aku yg ta pandai menjaga hati?  Pelbagai persoalan yg muncul bila satu per satu org yg aku anggap bestfriends mulai menjauhi aku, mulai endah ta endah. Dan yg paling sakit hati bila orang tu dah ta anggap kita bestfriends dia lagi :'/
Terkadang aku penat nak puaskan hati semorang, nak bagi semorang happy tapi aku sendiri yg menelan rasa kecewa di hati kerana ku masih lagi bkn yg terbaik yg layak menjadi sahabat mereka. Ingin sahaja aku lari dari realiti ini seorang diri, hadapi kehidupan sendirian tapi aku ta mampu. Aku perlukan sahabat yg selalu beri dorongan & motivasi utk menjalani liku liku kehidupan. Dan akhirnya, aku ta kisah aku terluka, menangis, kecewa, cemburu dan sebagainya asalkan mereka bersama aku sebab aku da anggap mereka sahabat selamanya dan kalau boleh aku tanak kehilangan mereka walaupun umur kita org da tua nanti :')). Mereka dah ada bestfriends lain, aku dah ta penting dlm hidup mereka. Ada ataupun tiada, no one cares, no one will miss me and i know where i stand. Ta kisah la kalau dia org anggap aku hanya kawan biasa asalkan aku ada mereka sbb mereka lah aku tau sape diri aku, mereka pernah ada disaat aku menangis dan pastinya ketawa. Sekali aku anggap mereka bestfriends, selamanya mereka kawan aku & aku sentiasa sayang mereka walaupun kadang kadang aku ta suka dgn sesuatu perangai mereka hehe ;).
 Mungkin persahabatan kami ta seindah dulu, mungkin persahabatan kami mulai luntur dek hakisan tahun tapi aku tetap gembira ada mereka. "Persahabatan bukan tentang siapa yg dtg dulu tapi yg akan disisi kita dan tak kan pernah putus asa bersahabat dgn kita". Aku ta janji akan tolong mereka disaat mereka ada masalah tapi aku janji akan sentiasa mendengar setiap keluhan mereka tntg keidupan mereka. Orang pernah kata kawan zaman persekolahan nie lah kawan yg paling istimewa. Jadi , awak awak dan awak yg sudi jadi sahabat saya terima kasih ku ucapkan padamu ^^
Mungkin kita dah ta rapat macam dulu, kita ada perselisihan faham, pergaduhan tapi tanpa semua tu kita takan mengenali sahabat kita. Siapa yg sanggup bertahan dgn perangai kita je yg akan sentiasa sudi menjadi sahabat kita :').
"Nur Erna Azila bt Azman, Nurul Assyikin bt Kamaruddin, Nurul Amilla Diana bt Mohd Asror, Nur Fakhira Iwani bt Sd Mohd Johari, Nur Idayu bt Razali, Najwa Bt Ramlan, Nur Syuhada Bt Zolkefly, Siti Shahira Amani Bt Baharuddin, Nur Inayah Bt Haniff Salihudin and Nur Syazwani Bt Haizad thanks to be my friends. Iloveyouall and im appreciate this friendship sbb korang je yg pernah sudi jadi kawan aku, thanks sbb pernah buat aku happy,sedih dan thanks sbb pernah beri semangat utk aku bila aku jatuh, sbb sudi dgr cerita aku yg sebenarnya ta penting pun bagi korang. Seriusly , aku bersyukur sbb aku diberi peluang ada sahabat mcm korang. Bila satu persatu daripada korang pergi dari hidup aku suatu hari nanti, atleast aku pernah ada kenangan dgn korang & kenangan tu la yg akan membuat aku sentiasa ingat korang. Aku ta janji akan tinggalkan korang sbb setiap yg hidup pasti akan mati tapi selagi aku hidup , inshaAllah aku akn sentiasa ada bila korang perlukan someone utk release tension, takan berputus asa dgn persahabatan kita nie."
We spent all those years talking about stuff we had in common, and the last few months noticing all the ways we were different and it broke both of our hearts.


Older Post